Inschrijven reünie 100 jaar
Het wordt een dag om elkaar weer te zien. Voor leden van nu, oud-leden, oud-leiding, ouders, vrienden, en iedereen die ooit met de VP te maken heeft gehad. Er zijn activiteiten op en rond het terrein, een officieel moment om stil te staan bij honderd jaar, en vooral veel tijd om bij te kletsen en herinneringen op te halen.
Het leukste van een reünie is wie er staat. Daarom: kom niet alleen. Neem je oude vrienden mee, je leiding van toen, de mensen waarmee je op kamp ging, je broer of zus, je ouders. Hoe meer bekende gezichten, hoe leuker de dag. Tag iemand van vroeger, app even rond, stuur deze pagina door.