Splash: schrijf je snel in!

27 januari 2010

Zaterdag 20 maart is het weer zover: de Splash, de jaarlijkse zwemwedstrijden waar teams uit de hele regio aan meedoen. Wil je deze gezellige dag niet missen?

Je kon je inschrijven tot 17 februari, de inschrijving is inmiddels gesloten. Meer informatie volgt zodra de Splashorganisatie het schema bekend heeft gemaakt.

Zie de brievenpagina van één van de speltakken voor meer info! Vragen over de Splash? Mail naar splash@vliegendepijl.nl

Scoutcard

4 januari 2010

Onlangs zijn de nieuwe scoutcards weer verzonden. Deze zitten als bijlage bij de Beverpost/Scoutymagazine/Flitz/Ixixell/ScoutsInfo. bewaar de kaart goed, want je hebt hem zo nu en dan nodig!

Geen kaart ontvangen? Neem dan contact op met onze secretaris: ledenbeheer@vliegendepijl.nl

 

Wist je dat je bij de Soellaart 10% korting kunt krijgen op vertoon van je scoutspas? Altijd handig!

Kerstontbijt erg gezellig!

21 december 2009

Voor het eerst in de geschiedenis was er op de VP een kerstontbijt!!! Lia en Nancy hebben ons een heerlijk ontbijtje voorgezet in een zaal die prachtig versierd was door een paar enthousiaste leiding. Na het ontbijt was er een film over Jozef en Maria die naar de bahama’s wilden. Door middel van een spel konden we hen helpen, zodat we uiteindelijk bij een compleet gevulde stal lekker warme choco konden drinken en kerstliedjes hebben gezongen.

Foto’s volgen nog!!

Kerstontbijt op zaterdag 29 december

9 december 2009

Op zaterdag 19 december nodigen wij alle bevers, esta’s, scouts en explorers uit om met z’n allen te kerstontbijten!! Natuurlijk gaan we ook nog andere gezellige dingen doen, maar wat.. Dat is nog een verrassing!

Let op: de tijden zijn voor alle speltakken 10.00 – 12.30uur!!!

Lees hier de brief

Oliebollen bakken en kopen!

Woensdag 30 december gaan we weer oliebollen bakken voor onze vaste klant Bison Bowling en voor alle liefhebbers natuurlijk. Wil jij tegelijkertijd smullen en de VP sponsoren? Lees de brief en mail het bestelformulier naar ons!

Welke scouts, explo’s en stamleden helpen ons bakken? We hebben mensen nodig op woensdag 30 december en zaterdag 2 januari. Hiermee kunnen jullie geld verdienen voor het zomerkamp!!!

oliebollen@vliegendepijl.nl

Boerenkoolloop: schrijf je snel in!

8 december 2009

Zaterdag 9 januari starten we het jaar traditiegetrouw weer met de Boerenkoolloop. Lekker wandelen, onderweg leuke spelletjes, warme choco en een broodje worst en ter afsluiting weer lekker met z’n allen boerenkool met worst eten!

Meer info? Lees de brief!

Schrijf je hier snel in!!