‘Icesave’ winnaars Boerenkoolloop 2009

15 januari 2009

Het was een ijskoude maar prachtige dag, waar op VP-ers, vrienden en kennissen samenkwamen voor de jaarlijkse Boerenkoolloop. De tocht was prachtig, thema Risk voor sommigen een beetje lastig, bijna niemand verdwaald en de boerenkool met worst was wederom heerlijk! Iedereen bedankt voor de inzet en tot volgend jaar!

Nog even wat feitjes op een rij:
– Snelste lopers: Team ‘Icesafe’; 3:39uur
– Langzaamste lopers: Team ‘Mac’; 4:45 uur
– Meeste legers bemachtigd: Team ‘Icesafe’; 480 legers
– Minste legers bemachtigd: Team ‘Mac’; 297 legers
– Origineelste teamnaam: Team ‘Amsterdamse Buurtstrijders’

Eindklassement:
1. Icesafe (17 punten)
2. We take any risk (12 punten)
Gedeelde 3e plek: Mac & Klavertjes 8 (11 punten)
Gedeelde 5e plek: Het Doode Leger & Amsterdamse Buurtstrijders (8 punten)
7. The small army (7 punten)
8. De Biggetjes/Spekkies (6 punten)

Klik hier voor de foto’s van de boerenkoolloop door Anne-Xander

Nieuwe foto’s online!

We hebben weer heel wat leuke foto’s gemaakt tijdens de Sinterklaas en natuurlijk met de boerenkoolloop!

Klik hier om naar het fotomenu te gaan

Beverfoto’s online

15 november 2008

Wil je weten hoe gezellig het is bij de bevers? Foto’s zeggen meer dan 1000 woorden!

Klik hier voor de beverfoto’s, gemaakt door Arno

Leiding en stam flink aan de klus!

1 november 2008

In het laatste weekend van de herfstvakantie waren er geen opkomsten, maar dat betekent niet dat de leiding en stam hebben stil gezeten. Op vrijdagavond 24 oktober hebben de sterke mannen en vrouwen van de VP een begin gemaakt met het omzagen van bomen en het verplaatsen van fietsenrekken, zodat we van het fietsenpleintje van de school weer een extra stukje VP-terrein konden maken!

Op zaterdag de 25e hebben we de muur van het estahok en de muur in de gang geverfd. Het is nog niet helemaal af, maar kom eens kijken hoe mooi het al is geworden! (Enne, vergeet niet de harde werkers een complimentje te geven!!!)

Nieuwe bevergroep gestart!

15 september 2008

Op zaterdag 31 augustus is er weer een bevergroep gestart bij de Vliegende Pijl. Bevers zijn kinderen van 4,5-7 jaar, die knutselen, spelletjes doen, koken, buiten spelen en nog veel meer leuke dingen ondernemen. Dit alles doen ze in Huize Hotsjietonia, samen met Lange Doener en zijn vrienden.

De bevers draaien hun opkomsten op zaterdagen van 10.00 tot 12.00uur in het clubhuis van de Vliegende Pijl. Alle kinderen van 4,5-7 jaar zijn welkom om mee te doen.

Klik hier voor meer informatie over de bevers.

Opkomst 27 september Scouts vervalt

10 september 2008

Op zaterdag 27 september komt de opkomst van de scouts te vervallen. Ook de explo-opkomst van vrijdagavond 26 september gaat niet door.

De esta’s en de bevers draaien wel gewoon.